Nezadovoljna
Splošno zadovoljstvo (preverjeno): Nisem zadovoljna. Cene vaših storitev so vratolomno visoke, rekla bi celo oderuške. 8.7. sem k vam pripeljala vozilo na redni servis pri prevoženih 60000 km, torej četrti servis. Avto je star dobri dve leti. Cena storitve je znašala, predvidevam da 408 evrov, plačala sem 308 evrov. Pri zadnjem servisu sem oddala slabo oceno, saj ste mi tekom tretjega rednega servisa na lastno presojo menjavali filtre, čeprav to še ni bilo potrebno, nato ste me klicali in ponudili dobropis 120 evrov za spremembo ocene, sedaj pa ste mi obračunali 100 evrov popusta. Moja napaka je bila, da zaradi službenih obveznosti nisem prišla sama, ampak je avto k vam peljal partner in sem bila nepozorna. Kako imam lahko z novim avtomobilom več stroškov kot sem imela prej z rabljenim letnik 2006, mi ni jasno, sem pa pomanjkanju znanja o delovanju avtomobilov navkljub prepričana, da v tem ni smisla. Imela sem srečo, da je vaš mehanik bil tako prijazen, da je povprašal, katere vžigalne svečke zamenja (razlika v ceni naj bi bila dobrih 100 evrov), prav tako je povedal, da lahko na servis pripeljem svoj material in bo cena naslednjič nekolika nižja. Zgolj štirikrat sem morala preplačati vaše storitve, da sem bila upravičena do te informacije. Prav tako me zanima, oprostite moji laičnosti, kako sem lahko pri prejšnjem servisu za menjavo olja plačala 170 evrov, sedaj pa na računu vidim da ste mi obračunali 217 evrov. Naravnost fantastična storitev.
Predlogi za izboljšave: Normalne cene vaših storitev in držite se dogovorjenega dobropisa, ki ga obljubite stranki.