Učinkovita in hitra popravila, katastrofalen odnos do strank.
Splošno zadovoljstvo (preverjeno): Odnos g. Roberta Zajca je bil do naju zopet izredno aroganten. Že pri prvem posvetu sva namreč povedala, da bo verjetno potrebno storiti več, kot le brusiti praske, pa je samo glasno ponavljal 'da bodo zrihtali'. Hkrati mi je sporočil, da mi glede na moje zavarovanje nadomestno vozilo pripada le 3 dni, avto pa da se bo popravil v 5 dneh. Ko sem z Jesenic ob 8:30h vrnila nadomestno vozilo v salon, sem povprašala, kako kaže s popravilom mojega vozila. Brez, da bi me pogledal v obraz (vseskozi je vneto buljil v ekran), mi je samo dodal, da se jutri (v petek) dopoldan slišiva. Pa sem vseeno poskusila še enkrat - spet isti odgovor. Ko sem v petek sama (!) klicala, saj njegovega klica ni bilo, sem šele izvedela, da je bilo potrebno veliko več, kot samo poliranje. Glej ga zlomka, kot sva to že sama ugotovila s partnerjem. Odgovor g. Zajca? Saj je tako pisalo v zapisniku! Ja, tistemu, ki ste ga VI pripravili. Ko sem ponovno vprašala, kje pa je moje obvestilo o spremembi pri zapisniku, ter koliko časa mi po tej novi oceni pripada avto, sva ugotovila, da mi nadomestnega vozila ne bi bilo treba vrniti. Če bi si g. Zajc za nekoga, ki se z Jesenic pripelje vzel minuto dragocenega časa, da bi pogledal, kaj se z vozilom dogaja, bi morda lahko imela avto še za vikend, pa še vedela bi, kje sem. Na koncu mi je v petek (po šoli, ko sem z dvema otrokoma prišla peš domov) ponudil, da se lahko oglasim v Lj po nadomestni avto. Seveda to ni bilo možno, saj sem klicala prej, da bi se primerno organizirala, pa informacij nisem dobila.
Čistoča vozila: Avto je bil čist od zunaj, in znotraj, ko pa si odprl vrata, si videl, da so tisti deli, ki so 'skriti' neočiščeni. Se pravi - ko se vrata odprejo, pregib je bil umazan, kot prej, na vseh straneh. Kovinski predeli so imeli zasušene kapljice ali čistila, ali vode tako po vratih, kot po prestavni ročici.
Predlogi za izboljšave: Mislim, da ste izvrstni pri popravilih, hitrosti in učinkovitosti cenitev. Kar pa se tiče odnosa do strank, ki so bistvo vašega zaslužka in dejansko končni uporabnik vaših storitev, pa imate še kar nekaj dela. Do sedaj sem vaš salon obiskala dvakrat, ali trikrat, in vedno imela opravka z g. Zajcem, ki pa mislim, da s strankami ne bi smel delati.
Zadovoljstvo s komunikacijskim kanalom: V bistvu sem prejela klic z datumom. Ko sem se želela pogovarjati o možnih terminih, sem dobila odgovor, da grem lahko popraviti avto tudi drugam.