ŠKODA 1,6 TDI, 150.000 km
Predlogi za izboljšave: Zaposlite izkušene serviserje. Glede na ceno, ki nam zaračunate za navadni servis vozila sklepam, da bi lahko plačali dobrega in izkušenega serviserja.
Vnesite analitičnost v delo servisa pri ugotavljanju okvar in predlaganju nujnih servisnih ukrepov. Sodobna vozila zahtevajo takšen pristop. Torej, če računalnik avtomobila jasno kaže na napako določenega dela motorja, potem s pomočjo analize in poznavanja delovanja motorja določite možno mesto okvare in se mu temeljito posvetite. Servisne storitve, ki temeljijo samo na zamenjavi elementov motorja brez analize njihove okvare ne sodijo v nabor profesionalnega in pooblaščenega servisa.
Kakovost popravila: Avto sem pripeljal na vaš servis zaradi obvestila, da je potrebno izvršiti servisne akcije.
Pregled je pokazal, da je potrebno zamenjati določene elemente motorja.
Po zamenjavi istih je motor, ki je do tedaj delal brezhibno začel preskakovati in "cukati".
Avto je po opravljenem servisu, ki sem ga plačal 600 Evrov postal neuporaben.
Od mene se je zahtevala dodatna investicija v višini najmanj 2.500,00 Evrov, da avto spravimo nazaj v prvotno vozno stanje. Jaz bi se odločil za to investicijo, ampak način kako je servis voden in kako smo od vozila uporabnog za vožnjo prišli do vozila, ki je nevaren za vožnjo me je od te moje namere odgnal.
Avto sem odvezel serviserju, ki je transparenten po pitanju cene in namere kaj naj bo naredil na motorju. Človek, ki je strokovnjak v svojemu poslu in jasno zna v čem je problem in kaj je potrebno narediti, da bi popravilo bilo uspešno. Okvarjene dele je najprej testiral in ugotovil njihovo dejansko okvaro, ki se je popolnoma ujemala z mojim opisom težav na motorju. Šele po tem je problematične dele zamenjal z novimi in vse to za pola cene kot pri vašem servisu, torej za 1.200,00 Evrov. Danes avto dela brezhibno, poraba se je bistveno zmanjšala, zvok motorja kaže na njegovo pravilno uglašenost in dobro opravljeni servis.
Sem globoko razočaran z nazivom "pooblaščeni servis za vozila ŠKODA", ker drugi servisi, nepooblaščeni, to delo opravijo bistveno, bistveno, bistveno boljše kot vi za veliko nižjo ceno. V mojem primeru visoka cena ni razlog mojega nezadovoljstva temveč nestrokovnost v izvedbi servisa na vozilu za katerega ste dejansko pooblaščeni, da na zahtevo lastnika iz njega naredite popolnoma brezhibno vozilo.
Splošno zadovoljstvo (preverjeno): VODENJE SERVISA:
Netransparentnost v oddajanju ponudbe za popravilo in nedoločenost končne cene popravila.
Torej, pred izvedbo samega servisa nisem dobil vaše ponudbe, ki bi zajela predvidena dela in njihovo ceno.
Vse je bilo v nekem površnem ustnem dogovoru.
Posledično se počutim prevaran in zavajan s strani servisnega osebja, ker se vse dogaja kot scenarij za izsiljevanje čim dražjeg servisnog popravila.
IZVEDBA SERVISNEGA POSEGA:
Brez jasne strategije, brez analitičnega pristopa v reševanju tehnične težave, brez zdrave logike v postopku reševanja okvare. Za mene, tehnično osebo, ki se ukvarja s projektiranjem je takšen pristop servisu neodgovoren in neprofesionalen.
Zadovoljstvo s komunikacijskim kanalom: Dvakrat sem izpolnjeval isto tabelo, preden sem dobil odgovor, kdaj bi avto bil lahko na servisu. Potem sem čakal še nekaj dni, da bi pridobili materiale za servisne akcije na mojem vozilu.